Contact & FAQ

We komen graag in

Contact

Heeft u een vraag of een opmerking? U kunt het onderstaand formulier gebruiken. Wij doen ons best binnen 24 uur te reageren.

Openingstijden

Catering

Maandag - Zaterdag
09:00 - 20:00
Zondag
Gesloten

Drive inn

Vrijdag & Zaterdag

16:00-19:00

Contactformulier

 
 
 
 
 
 

Locatie 


Tijdelijk werkadres/afhaaladres:

Mariëndonkstraat 30

5154EH Elshout


Afspraaklocatie (uitsluitend op afspraak!)

Molensteeg 5

4267EZ Drongelen

Veelgestelde vragen

Is er iets niet duidelijk of heeft u nog een vraag? U kunt het contactformulier invullen, ons mailen of bellen.

Betaling & Levering

Wat zijn de bezorgkosten? 

Op onze pagina 'bezorgkosten' kunt u de leveringskosten vinden

Leveren jullie ook op zondag?

Op zondag hebben wij een (uit)rustdag, dus bezorgen wij niet. Alle bestellingen die voor zondag zijn, leveren wij op zaterdag. Alle gerechten worden koud geleverd in een koelbox met extra element. Met een simpele opwarminstructie zet u in een handomdraai het eten voor uw gasten op tafel. 

Moet ik de spullen weer schoon maken? 

Nee hoor, alles op onze website is de afwas inclusief. Hier worden dus geen extra kosten voor berekend.  

Hoe kan ik betalen?

Wanneer de levering is geweest, krijgt u van ons een factuur via email. U kunt deze dan overmaken via de betaallink in de mail of via bankoverschrijving. Wanneer u de bestelling liever contant wil betalen, kunt u het geld meegeven aan onze bezorgers. 

Staat u vraag er niet bij?

Het liefst beantwoorden wij alle vragen per e-mail. Vul ons contactformulier in en wij geven z.s.m. antwoord. Bellen mag uiteraard ook (0615540512)

Waar bezorgen jullie? 

We bezorgen in de volgende gemeentes:

Altena, Waalwijk, Loon op Zand, Heusden, Zaltbommel, Gorinchem, Hardinxveld, Vijfheerenlanden, Sliedrecht, Dongen, Oosterhout, Drimmelen, Geertruidenberg, Breda, Tilburg, 's Hertogenbosch en Vught.


Staat uw gemeente er niet bij maar wilt u graag catering van ons? Laat het even weten!

Een buffet of BBQ bestellen

Voor hoeveel personen moet ik minimaal bestellen?

Buffet/Lunch

Een buffet bestellen kan vanaf 10 personen, mits anders aangegeven.

BBQ

Een BBQ bestellen kan vanaf 4 personen, mits anders aangegeven.

Hoe leveren jullie het buffet aan?

Het buffet wordt altijd warm aangeleverd mits dit anders staat vermeld (feest en zondagen kunnen afwijken). De bezorger zal het buffet voor u klaarzetten met de bijbehorende opscheplepels erbij. Vanaf dat moment kunt u beginnen met de maaltijd.


Bij het buffet zit standaard inbegrepen:

-opwarmschalen

-opscheplepels

-brandpasta

-Broodmand, broodplank en broodmes

Hoe leveren jullie BBQ pakketten aan? 

Alles wat koud moet blijven van uw BBQ leveren wij in een grote koelbox met vrieselementen aan. Zo blijft alles wat koud moet blijven voor uw BBQ zeer lang koud. 

Krijg ik standaard een gasBBQ meegeleverd? 

Nee, u kunt bij ons per pakket kiezen en daarom zit er niet standaard een BBQ bij. 

Uiteraard kunt u bij ons wel een BBQ erbij huren. Kijk hiervoor bij 'BBQ', stap 2, extra's.

Bieden  jullie ook kinderpakketten aan? 

Jazeker, aan de kleintjes is ook gedacht. Bij de buffetten kunt u een kindermenu met frietjes en snacks vinden en bij de BBQ een speciaal kinderpakket. 

Mag ik de spullen vies mee terug geven? 

Ja hoor, graag zelfs! Wij ontzien u graag en daarom worden er voor de afwas geen extra kosten voor berekend.


Wij vragen u wel om de borden, betek en andere spullen weer netjes terug in de kratten te doen zodat de bezorger deze kan stapelen en mee kan nemen. Heeft u restjes eten over? Deze mogen ook mee worden gegeven

Wanneer komen jullie mijn bestelling leveren?

We bespreken vooraf met u wanneer en hoelaat we uw bestelling komen bezorgen. Natuurlijk proberen we ons aan uw wens te houden.

Kunnen we na het plaatsen van de bestelling het aantal personen nog aanpassen?

Ja dit kan tot een week voor de levering. U kunt dit het beste via de email aan ons doorgeven. 

Frietwagen

Vanaf hoeveel personen komen jullie? 

Wij komen bij jou voorrijden vanaf een bedrag van €250,-. Dit is excl. voorrijkosten, zie hiervoor onze pagina bezorgkosten. 

Hebben jullie ook vegetarische snacks?

Standaard zit er vanaf menu A vegetarische snacks in het pakket. Wil je meer vega snacks aanbieden? Vraag naar de mogelijkheden

Houden jullie rekening met diëten?

Geef een dieet altijd aan tijdens de reservering. Zo kunnen wij rekening houden met uw wens. 

Waar moet ik rekening mee houden als ik jullie boek?

Zoek en reserveer een mooi plekje voor ons, dan zijn wij al snel tevreden ;-). Hou er rekening mee dat onze combinatie auto-frietwagen 10 meter lang is. Ook is het noodzakelijk ons wat stroom te geven. Een 220V stopcontact is prima. Onze frituurpannen werken op gas. 

Tot wanneer kan ik gasten afmelden? 

U kunt tot 5 dagen voor boekingsdatum het definitieve aantal gasten doorgeven. Hierna kunnen we dit helaas niet meer wijzigen. 

Wijzigen & annuleren

Tot wanneer kan ik mijn bestelling annuleren? 

Annuleren is kosteloos tot 2 weken van tevoren. Annuleert u later, dan brengt dit kosten met zich mee:

  • Tussen 2 tot 1 weken voor de beoogde datum van de opdracht: 20%
  • Tussen 7 tot 2 dagen voor de beoogde datum van de opdracht: 50%
  • Binnen 48 uur voor de beoogde datum van de opdracht: 100%

Kan ik bepaalde gerechten in mijn buffet wijzigen? 

U kunt bij Nosjuh's Catering eenvoudig gerechten wijzigen in uw buffet. Wilt u bijvoorbeeld het varkensvlees vervangen door kip, of aardappelgratin in gebakken kriel. Geef dit dan aan in het opmerkingenveld, dan zullen wij het aanpassen in het systeem. Afhankelijk van het soort product kunnen wij iets extra's per persoon in rekening brengen, als dit het geval is zullen wij hierover contact opnemen. 

Kan ik na het plaatsen van mijn bestelling de leverdatum nog wijzigen? 

Natuurlijk! Uiteraard wel op basis van beschikbaarheid. Mail of bel ons even om dit te overleggen. 

Ik kan mijn vraag niet vinden.

U kunt altijd contact met ons opnemen, graag zelfs! Mail of bel ons!